11 aylık kızım, uykuları çok kötü bir haftadır zorla uyutuyorum. Önceden durup dururken ağlamaz bağırmazdı şimdi mama sandalyesinden çıkmak için ağlıyor. Rutin olarak her gün dışarı çıkma salıncak her gün kitap okuma yapıyoruz. Oyuncaklarına hiç bakmıyor üstünden atlayıp emekliyor 😀