Canım görümcem yine aile grubundan (her aile bizimki gibi değil biz doğuştan şanslıyız gibi bişey) yeni yıl mesajı paylaşmış ne var bunda demeyin öncesinde yaşadıklarımız var uzun uzun anlatmaya vaktim yok şimdi öyle güzel laf sokuyor ki hiç kötü söz kullanmadan sinsiliğin kitabını yazar altına imzasını atar ben de altta kalmak istemiyorum ne yazayım kızlar toplaşın