smnbr Doğuma giren doktorum 40.gün muayene edicem seni demişti. Bu muayene nasıl oluyor, alttan muayene var mı? 40 ım çıktı ama benim hala az bi kanamam devam ediyor
senemtemur smnbr alttan baktılar bana rahim içine cihaz sokup bakıyorlar parça va bir şey var mı temizlenmiş mi diye o kadar
ilayprensesim smnbr doktorum hem alttan muayene etti, dikişlerime falan baktı hem de vajinal olarak cihazla baktı rahim içinde parça kalmış mı diye bi de rahmin genel durumu içinmiş o da
Deletedmom104 smnbr Ben 2 hafta sonra gitmiştim sadece usg ile baktı İçerde parça vs kalmış mı diye alttan muayene etmedi. Dikişlerimide ben kontrol ettim, zaten ben silindikçe parça parça düşüyorlardı
smnbr ilayprensesim Kanamanız devam ediyor muydu peki? Kanama varken alttan muayene eder mi acaba doktor?
senemtemur smnbr benim bitmemişti ona rağmen baktı parça olunca kanama devam eder diye sezaryen olmuştum oda regl kanamasıymış onu tespit etti . Tabi doktordan doktora da fark ediyor olabilir
birinsan14 bana kanaman bitince gel demişti. Kanamwn birmezse de 2 ay dolmadan gel yine de ultrasonla bakarız demişti
Deletedmom104 babybabyt Dikiş iplikleri, eriyen dikiş. İplerden fazla olanlar düşüyordu kendiliğinden yara yeri kaynadıktan sonra