barbiee_ beni yanlis anlamayin ne olur ama biz 4 ayligiz ve 8 kiloyuz o kadar uzuluyorumki bu duruma cunku mamayla besleniyo obez olmasindan korkuyorum ama napayim mamasini az versem gunah agliyo acken. doktorun biri de korkuttu cok mama verme obez olcak diye