Oğlum 1 yaşında bazı takıntıları var, mesela kaşığı ister veririm ortasından tutmuşsa yere koyar düzeltir en ucundan tutar, tak çıkar oyuncaklarını asla tersinden takmaz düzeltir öyle takar, yemeği eline verince yine sadece 2 parmağını kullanarak yer, yerde en minik şeyleri bulur gidip çöpe atar acaba obsesif falan mı olcak diye düşünüyorum🙈 , sizin bebeklerinizde de bu tip takıntılar var mı