Benim de bebegim iki iki buçuk aylikken sizin dediginiz gibi sürekli bir ıkınma hali mevcuttu bebegimde bir süre oldu sonra gecti ama simdi 3 aylik oldu. Galiba o zamanlar bebekler kaka yaparken ya da gaz çıkarırken biraz bocaliyorlar yani öğrenmeye çalışıyorlar bu durumu. Okudugum bir kitapta gaz cikarmak ya da kaka yapmak icin mideyi kasmak anüs kaslarini serbest birakmak gerek bebekler bunu baslarda bilemiyor tamamen kasiyorlar kendilerini bu yuzden zorlaniyorlar diyordu bana da mantikli geldi.