Bebeğim 1 ay 6 günlük şuan . 37 haftalık doğdu, memeyi tutamadı, sütümde çok yoktu,mamayla ve sütümü sağıp besledim.yaklaşık 3 hafta oluyor memeyi tutturabileli. Tam anlamıyla tutması 1 hafta oluyor ve biz 1 haftadır mamayı aşamayla tamamen en sonunda kestik sadece anne sütü veriyorum. Sütüm sağınca çok az çıkıyor ama elimle sıktığımda akıyor diye sütüme güvenmek istedim.Bebeğim Mamayla beslenirken günde 12 çişli bez rahat çıkıyordu çopu dolu dolu oluyordu şimdiyse toplasan 3-4 normal bez çıkıyor. Bebeğim memede çok uyuyor acaba ben emiyor sanarken aslında emzik niyetine kullanıp içmiyor mu? Ya da daha emmesi gelişmedği için çok çekemiyor mu? Doktor kontorlümüz haftaya , çok merak ediyorum kilo alımını, zamanla çiş sayısı artar mı? 3-4 çişli bez normal mi? Bebeği böyle olup iyi kilo alan var mı? Canım çok sıkkın emziriyorum ama besleniyor mu yavrum ,mamayı kesmekte yanlış mı yaptım?