doga1 Çorba gibi oldu göbeğim 30 gundeyim korse kullanamadim sarkmış iğrenç haldeyim dikişim tam olarak iyileşmedi zaten ne yapabilirim hep böyle mi kalacak
tazeanne98 doga1 maalesef bende aynıyım 23 gün oldu göbeğim iyice sarktı bugün korse takmayı denemek istedim karnımın içi hâlâ ağrıyor hemen geri çıkardım 🥲
Tugcegunes doga1 hemen korse kullan canım 1 buçuk ay oldu doğum yapalı ilk günden bu beri kullanıyorum toparlandı çok az ayva göbek kaldı onuda sporla düzellticem korsesiz zor toparlarsın hemen başla ben yamuna korse kullandım çok etkili
tazeanne98 doga1 iyileşmeyi beklemekte fayda var bence tamam çok istiyorum göbeğim gitsin ama sağlığımız bi yerine gelsin şu dikiş tamamen bi iyileşsin yürüyüş falan yaparz inşallah