Kızlar öncelikle merhaba yukarda yazdığım gibi ben son 3 yıldır inanlimaz derecede fazla yemek yiyorum gerçi sadece yemek değil herşeyi hamile kaldıktan sonra oldu 2.3 ay sonra başladı ve kendimi durduramıyorum pilavla ekmek makaryanyla ekmek hamur işleri ağır yemekler büyük porsiyonlar ben 48 ile hamile kaldım 75 kilo ile doğuma girdim ödemimde vardı kilomda vardı attım şuan 50.55 kilo felanim
Ama kilomdn dolayı bu durumdan memenin olduğum anlamına gemiyor çünkü bir ortama girdiğimizde de aynıyım 3 tane tatlı mı geliyo 3 ünde yiyorum eşim asker sporcu o bile benim kadar yemiyor aynı oturyoruz sofraya ben nerdeyse ondan 1 saat sonra sofradan kalkıyorum aile ortamında da böyle onun ailesinden de bu durumdan dolayı çok utanıyorum herkes yiyo kalkiyo ben ben hala sofradayim yani nezakaten ye kızım çekinme vs diyolar ama bence içten içe onlarda şaşırıyor yani neler denedim olmuyo çok çabuk acikiyorum meslea oruçta herkes suasar ben çok acikiyorum insan yemek istemez mesla tıkanır canı istemez ben yiyorum bakmayın gerçekten çok üzülüyorum belki ilerki hayatımı etkilycek sağlığımı etkilycek doktora mı gideyim napim spora mi gidiyk veya diyetisyene mi bilmiyorum iştahımin kesilmesi için ne yapayım begeim var emziyorum ondan mı diyorum ama hiç zannetmiyorum acıkınca böyle biseyler yiyesim geliyo yorluyorum hemen kalbim hızlı hızlı atiyo gibi geliyo ben yedikçe eşim beni izliyor çok utanıyorum