Merhaba güzel anneler , 4 aylık kızımı sadece anne sütüyle besliyorum ancak 3.ayindan beri kaka ve gaz problemi yaşıyoruz. Kaka yapmıyor , doktor 10 güne kadar normal dedi , zeytinyağı ver her gün ve fitil verdi. Ancak zeytinyağı ve masajlara rağmen fitil kullanmadan 10 gün yapamıyor kakasını. Sürekli fitil kullanmak istemiyorum. Forumda gezinirken karşılaştım bu damlayla kullanan herkes çok memenun olduğunu yazmış bende aldım. Hatta birde maflor plus aldım. Bugün kullanmaya başladım. Ancak bir kaç kişi relactaz damlanın uyku yaptığından bahsetmiş. Kullanan anneler bu konu hakkında bilgi verebilir misiniz? Bir de her beslenmede 8 damla yazıyor kutusunda ama bana çok gibi geldi o sebeple 2 damlayla başladım. Sizler bu damlayı hangi sıklıkta ve kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz?