Selam kızlar kızım 22 aylık tuvalet eğitimine başladık 2 ay oldu altına büyük tuvaletini yapmıyordu normalde fakat 2 haftadır altına yapıyor yaptıktan sonra söylüyor çişinide kendi söylemiyor ben götürüyorum arada kaçırmalar oluyor ama büyük tuvaletini yapması çok canımı sıkıyor me yapabilirim bilgisi olan var mı?