Anneler merhaba, bebeğim 3,5 aylık daha öncesinde oldukça fazla olan sütüm artık öyle değil hiç tam dolmuyor aksine akşama doğru bitiyor resmen emme durumuda eksilmedi aynı şekilde emiyor. Böyle durumla karşılaşan anneler var mı? Nasıl bir çözüm uyguladınız?