munooo İyi akşamlar arkadaşlar 5 aylık bebeğim var kafasını tam tutamıyor dönmeye başlamadı diye doktora gitmiştim doktor kan tahlili istedi b12 si 83de çıkmış damla kullanmamızı önerdi. Daha önce başına gelen var mı?Nasıl atlattınız bu süreci
dugme munooo eğer emziriyorsanız B12 eksikliği anneden geçen bir vitamin eksikliği siz güçlü bir B12 kullanın ve sürekli emzirin
bakkalemzigi dugme evet arkadaşa katılıyorum benim de bebeğim iştahsızdı ama b12 eksik dedi sende bak kendine dedi baktım düşültü bende takviye kullandım beslenmeme dikkat ettim emziryprsanız sizde mutlaka kontrol edin . Bebeğime de damla verdi bir ay sonra düzeldi değerleri
dugme munooo tamam o zaman solgarın B12 si var kullanabilirsiniz birde ekstra b22 süt arttırıcı takviyesi hangisini kullanmak isterseniz ama sizin kesinlikle kullanmanız lazım
bakkalemzigi alpikooo o dönem açıldı da sonra dişi çıktı tekrar bi iştahsızlık oldu şimdide sevdiği şeyleri yer sadece