birirem ben geçen hafta oldum, 2. Doğumum ve ilk doğumdaki muayenede biraz canım acımıştı o yüzden bu seferinden de çekiniyordum ama korktugum gibi olmadı. Önce kan idrar istediler onu verdim sonra çatala çıktım ve doktor alttan ultrasonla rahmime yumurtalıklarıma baktı, sonra o demir bi zımbırtı varya vajinaya yerleştirip açıyor ismini bilmiyorum, onu yaptı ondan çekiniyordum ama onda bu sefer hiç acı ağrı olmadı. Sonra bide elle muayene yaptı oda acıtmadı ama elini çok soktuğu için rahatsız edici tabi. Sonra karnımın üstünden elle muayene yaptı birde göğüslerime yine elle muayene yaptı. Her şeyin iyi rahmin toparlanmış dikişlerin iyleşmiş bi sıkıntın yok dedi. Alttan muayene de kendini kasmamak lazım öyle daha kolay oluyor. Her gün kegel egzersizi yap dedi.