bekaranne Kizlar benim bebeğim 6 günlük ama hafif sarılık olmuş hastaneye götürdüm ama geçmesini istiyorum başka ne yapabilirim 😢
iremm07 Benim kızım da şuan 5 aylık 1 kere fototerapiye girdi doğduğun da bol bol emzirdim çok şükür 2. Ayında tamamen bitti 🙏🏻🧿😊
semaglmz Kocakarı bilgisi ama biz şekerli su vermiştik işe de yarardı bol emzirleyle birlikte tabikii. Günde birkaç çay kaşığı verdik 2 gün falan geçti sarılığı. Şimdi küçücük çocuğa verilir mi diyenler olabilir ama ben faydasını gördüm.
josephine_ 2 saatte bir uyandır emzir sürekli fazla uyutma benimde 21 günlük kızım yavaş yavaş kurtuluyoruz sarılıktan