Basaksann Kızlar elimde 2 adet Polaris ortabedik taban ayakkabı var ben hiç giydiremedim kızımın ayağı taraklı olduğu için 1si 19 birisi 20 numara . Dediğim gibi sıfır almak isteyen olursa çok çok uyguna verecem 2 sine 200 tl düşünüyorum 🥰