S2ura bizim 3 ay falan oldu bibs kullanıyorduk ama kendi emziğinden başka emzik kabul etmiyordu yani aynı renk ve marka yeni olanıda kabul etmiyordu kendi emziğide aşırı yıpranmıştı bırakıcam dedim. Zaten sadece uyurken veriyordum sonra bi gece uyutmadanberaber aldık emziği çöpe attık dahada 13 aylık falandı emzik gitti piss ee oldu dedim bi kaç sefer ilk uykusunda mızıldandı biraz ama ağlamadı bile bende çok korkuyodum nasıl bırakıcak diye ama keşke daha önce bıraksaymışım direk unuttu kızım gecede çok güzel uyudu. Sizde bikaç uykuda zorlanırsınız zor bir bebekse ama 2 yaşına gelmiş bence artık bıraktırın zaten birlikte konuşup halledebilirsiniz bence