blogbyirosh Yaklaşık 1.5 aydır meme + mama olarak sütüm de azalma olduğu in devam ediyoruz ama bebeğim bugün asla mama içmiyor biberon ile sütümü ssağınca alıyor ama sütüm yetersiz kalıyor açlıktan ağlıyor.. Neden olabilir acaba yaşayan var mı?
hsrtt_ blogbyirosh mama gaz yapıyor olabilir sindirimi zor olabilir değiştirebilirsiniz belki başka mamayı alır.Anne sütünü almasa biberon ile biberon falan istemiyor diyeceğim ama oda yok.
hsrtt_ blogbyirosh mamayı içerken kendini ittiriyor gibi hareketler yapıyorsa önceden gaz yapıyor olabilir siz yine ne olur ne olmaz başka bir mama deneyin anlarsınız diye düşünüyorum.
blogbyirosh hsrtt_ gazdan die düşünp lavman da yapıldı aslında ama daha sonra teklif ettiğimde tekrar almadı ağzına aldığında ağlıyor itiyor biberonu ağzını büzüyor