neslihanada Çözüm yolu varmı yatıyordu sıçramalar yatırmıyor kundak sevmiyor nezaman geçiyor sıçramalar
mizginelif neslihanada Ben yan yatırarak uyutuyordum, arkasına da dönmesin diye üzerine örttüğüm battaniyeyi toplayıp destek veriyordum. Öyle beşiğine alıştırdım.
2boymommy neslihanada arkadaslarin dedigi gibi yaptim bende yan tarafa ve arkasina destek verdim 2 ayliktan sonrada yüz üstü yatmaya baslamisti canim
neslihanada defnedeniz2124 elleriyle uyandırıyormuydu sizinkide peki yapim öle kundaksızdı demi sizinkide
ezgiaslan10 Kafasını döndürebiliyorsa yüz üstü de yatırabilitsin ben yüzüstü yatırıyorum doktorum bir sakıncası olmaz kafayı ceviriyor dedi ama takip ederek deneyin
2boymommy neslihanada kafasini cevirebiliyorsa korkmana gerek yok canim doktorumda demisti bana yüzüstü yatir diye cünkü cok gazli bir bebekti o sekilde cok sükür rahata kavusmustuk. Simdi 7 bucuk aylik hala yüz üstü yatar 🥰