Hanımlar 2 buçuk yaşında oğlum 1 aydır geçmeyen öksürük şikayetımız var.. Devlete götürdüm ilaçları kullandım fayda etmedi.. Ardından özel kliniğe götürdüm antibiyotik ve allerset verdı doktorumuz..ilaçlarımız bıttı.. Öksürük azaldı ama 1 aydır tam geçmedı..artık daha fazla çocuğa ilaç vermek istemiyorum. Bitkisel olarak herhangi birsey kullanıp veya evde yaptığınız memnun kaldığınız karışımlar var mı