ozik Arkadaşlar merhaba. Dogumdan sonra emzirme ödeneği aldınız mı? Aldıysanız siz mi basvurdunuz? Yoksa otomatik hesabınıza mı yattı ?
Canda ozik çocuğunuzun doğum raporuyla beraber sgkdan bildiriyorsunuz doğum yaptığınızı , yaklaşık 2 ay içerisinde sizin tcnize kayıtlı 300 tl para yatıyor ptt ye . Aslında kimliğini çıkardıysanız belki otomatik giriş yapmış olabilirler 🌼
idareedemem ozik bende ilk kez duydum hocam yorumlarda gördüğüm kadariyla çok az miktar sınıf öğretmeni iseniz ilksana başvurun derin ilk çocukta 750 vermişlerdi, şimdi ne kadar bilmiyorum .
ozik idareedemem ne kadar olduğuyla ilgili net bir bilgim yok. O yüzden sormak istedim. Teşekkür ederim.