kagom27 Merhaba bebeğim kolik, yenidoğan için hangi mamayı önerirsiniz gaz yapmayan rahatsız etmeyen yardım lütfen…
Melike_ikra kagom27 her bebek farklıdır canım ya. Hani benim bebeğimde gaz yapmaz ama belki senin bebeğinde yapabilir. Kolik bebeklere göre sanırım mama vardı. Belki doktorunuza sorarsınız size en iyi mamayı söylerler
mihrasahin kagom27 sma comfort u denemenizi tavsiye ederim benim bebeğimde kolik ilk başta bi çok mama denedik sma da fayda gördük
kagom27 lohusaserbeti kakasında beyaz beyaz şeyler varmı, bu neden olur? senemtemur kakasında beyaz beyaz şeyler varmı, bu neden olur?
lohusaserbeti kagom27 beyaz değil sarı partiküller var . Beyaz dediğin bembeyazsa eğer mutlaka doktora göster
Deletedmom_112 kagom27 yenidoğan döneminde Aptamil conformil kesinlikle öneririm, biraz pahalı ama hiç gaz yapmıyor.
arzelmg kagom27 geçenlerde bununla ilgili post açtım öneri olarak bende kolik olarak çok çektim evolvia ac öneririm ama 2 aylıktan sonra kullanmayın kabız yapıyor