Kams emzik zor bir destek bağlandığı zaman sizin icin cok daha zor olucak ilk 3 ay bebek ölümleri icin doktorlar öneriyorlar ancak sonrasında cogu doktor emzige karsı yani en azından benim doktorum emzirme hemsirelerim hep böyleydi. Baglanırsa her emzik düstügünde sizinde uyku kaliteniz bozulucak basında beklemek zorunda kalacaksınız bebeginiz destekle uyucak evet ama siz perişan ki bence suan yavastan onu uyku arkadası bellemiş gibi kendine bence bi 3-4 ay sınra bıraktırmanızı öneririm aklı iyice ermeden ben 6,6 aylıkken ogluma bıraktırdım bidaha hiç aramadı sadece 3 günümü aldı biraktirma cabam ama sonra cok rahat uyku cektim bende oğlumda