Kızlar antalyada oturuyorum doğal gaz olmadığı için tüp kullanıyoruz hem koku yapıyor hem tüp yer kaplıyor. Elektrikli ocak almayı düşünüyorum kullanıp memnun kalan marka varmı? Annemde elektrikli kullanıyor siyah cam ama lekeler gitmiyor kararsız kaldım