handesim53 Hanımlar emzirirken ve emzirme sonrasında memede ağrı yaşayan var mı iğne batması gibi bi sancı ?
Elifturcan Bende şey diye biliyorum sut aşağıya iniyormuş o yüzden damarlar ağrıyor derlerdi ne zaman agrisa çok suttum olurdu
serendipity16 handesim53 ben mastit mi diye düşündüm ama emiyor da bebeğim bende anlamadım hala ağrıyor inşallah geçer sizin ne kadar sürmüştü
handesim53 serendipity16 benim de 1 hafta kadar sürdü ama amatör olsanız kesin anlarsınız memeniz taş gibi olur ve ateşiniz çıkar tir tir titrersiniz ben onu da yaşadım :) umarım geçer sizin de bi an önce süt kanalları genişlerken ağrı oluyormuş sanırım
serendipity16 handesim53 mastiti daha önce yaşadım evet öyle olmuştum bende ama bu da özellikle baya ağrı yapınca hemen korktum çok şükür 2 gün sürdü geçti artık dediğiniz nedenden dolayı olabilir belki de