sahrabalam2 geçmiş olsun. Direkt alçı yapılmıyor. Kızım da ayağını burktu, şişti, kızarıklıkta vardı. Üstüne basamıyordu, topallayarak yürüyordu. 3 farklı açıdan röntgen çekildi. Hem acildeki doktor baktı, hemde sonuçlar e-nabıza düşünce kendi doktoruna attım. Kırık/çatlak olmadığı anlaşılınca ağrı kesici merhem verdi doktor. Soğuk uygulama yapmamızı söyledi. 1 haftaya toparladı, bir süre korkarak bastı o kadar. Umarım sizde de kırık, çatlak yoktur. Bununla geçmiş olsun tekrar.