barisinannesi35 Merhabalar arkadaşlar 🌸 2 ay 10 günlüğüz. Bebeğimin ateşi kaç derece olunca korkmalıyım? Ve calpol vermeliyim.?
selinbati Beneğim 3 aylık. Geçen gün ateşlendiğinde doktor 38 üzeri olursa ver dedi ama ben 37.5 üstüne çıktı mı veriyorum açıkçası
barisinannesi35 selinbati ah çok teşekkür ederim 🌸🙏 ben de ölçtüm az önce 37.4 çıktı sonra 37.7 şimdi de 37.2 çıktı. Bilemedim calpol versem mi diye
selinbati barisinannesi35 kimseye kulak asmayın lütfen. Bebeğiniz küçük ve ateş onun için tehlikeli. 37.2de ben olsam şurup vermezdim. 37.5 ve üstü olsa verirdim. Üstü kalınsa 1 kat çıkarın biraz bekleyin.
Yeniannee23 @barisinannesi35 ne gibi acaba mı direk ilaç vererek çocuğun savunmasina izin vermiyosunuz. Bı bez pamugu ıslatarak koltuk altlarına eklem yerlerine tampon yapabilirsiniz.