Benmde bebeğim 6 aylk olmasına 1 hafta var mama + anne sütü şeklinde ilerliyorduk 4. Ayda bıraktı biberonu sadece emmek istiyor biberonu bıraktıktan sonra kilo alımı durdu bu ay hiç almamış kilo sütüm yeterli değil bemde bugün yoğurt denedim ama yemedi kaşığıfa ittiriyor biberonuda ne yapacağımı şaşırdım