Momyasel rica ederim, buradan da her zaman yazabilirsiniz 🌸 ben önce patates denedim; patatesi haşladım ve çatalla ezdim iyice hiç blenderdan geçirmedim hiçbir şeyi. İlk gün bir tatlı kaşığı tattırdım. İkinci gün dört tatlı kaşığı tattırdım. Üçüncü gün biraz da kızımın tepkisine göre yine üç/dört tatlı kaşığı tadım yaptık. Sonra kabağa geçtim. Aynı şekilde aynı ölçüde üç gün onu tattı. Sonra da havuç. Önce sebzelerden başladık doktor eğer meyveyle başlarsanız tatlı şeylere alışıp sebzeleri reddedebilir dedi. Ben üç sebze tadımından sonra armut/elma da denedim. Sonra yoğurt verdim yine üç gün kuralıyla. Yumurta sarısını da üç gün verdim. Sonra karıştırmaya başladım. Havuçla patatesi karıştırıp verdim. Böyle böyle çoğu şeyi deneyince çorbalara geçtim. Tavuk suyuna çorba yaptım, kendi yaptığımız tarhanadan verdim. Bu şekilde şu an aklıma gelenler, sormak istediğiniz olursa yine sorabilirsiniz 💐