melegininannesi38 Kızlar bebegim daha bugün tam 7 aylık oldu dünden belli çok kötü hiç susmuyor sürekli agliyo sürekli uyaniyo uyku uyumuyo ne yapacam bilmiyorum calpol felab verdim faydası olmadı belki bi yeri ağrıyorsa diye söyleyemediği için
Temmuz5_ melegininannesi38 üzerini soyup parmak aralarına kadar tüm vücut kontrol yaptınız mı? Hani vücudunu rahatsız eden bir şey varsa diye diyorum? Birde gerçekten susmuyor ise lütfen doktorla götürün sizi korkutmak için demiyorum ama bir videoya denk gelmiştim tabi bebek çok küçüktü aile ilk bebeğin gazı sanıyor sonra bebek hiç susmayınca doktora gidiyorlar meğer kalbinde sorun varmış yani her zamankinden çok fazla atıyormuş tam hatırlamıyorum yani ama sorunu vardı susmuyorsa gidin inşaALLAH bir şey çıkmaz
melegininannesi38 Uykusuz-annee yani abartılı bi ağlama değil demek istediğim uykuya direnme sizde de oluyormu diye normal gün içinde iyiydi sadece sallamak için ayağıma aldığımda çığlık çığlığa agliyo
melegininannesi38 Temmuz5_ yok be benimkisi dis ayrica gün içinde iyi sadece uykuya dalarken agliyo susmuyo
melegininannesi38 Cizgilicorap olamaz hayır tek problemi kaka bide ayrıca uykuya direnme sizdede oluyormu diye sordum
Duygueda melegininannesi38 Eli ağzında salya akıtıyorsa diş, vücudunda alerjik tepki veya kakada anormallik varsa alerji, karnı ağrıyor, gaz yapamıyor vs vs bu durumlardan hepsi normal mi seyrediyor bebeğinizde?
Ogretmenannex melegininannesi38 mutlaka kan baktırın ve doktora götürün genelde böyle durumlarda ya kanda ya şdrarda enfeksiyon çıkıyor vakit kaybetmeyin
Bsrkp Benimde 6,5 aylık iki haftadır böyleydi önce doktor kontrolünü yaptırdım kesinlikle önce baktırın doktor birşey yok deyince bu hafta dişleri çıkmaya başladı sizinde diş olabilir
Uykusuz-annee melegininannesi38 oluyor bizimde 7 aylığa 3 gün var uyutamiyorum çocuğu 🤦♀️ direniyor ama bizim bitmeyen gaz kaka sorunu var kakayla uyku birleşince yapamayınca çok ağlıyor mutlaka bı sebeb vardır dış çıkacak yerler çok kizarikmi bakın yarık varsa eğer yakındır çok kizariksa gene yakındır diş çıkması
Efnnan-66 melegininannesi38 benim bebeğimde bugün 7 aylık oldu . 10 gündür benim.bebegimde aymi sekilde uyumakta zorlanıyor uykusunda çığlık atarak uyaniyor sürekli ağlıyor doktora götürdüm. Diş yerleri kabarmış muhtemelen diş atagidir dedi . Tetagil verdi bide lactagol diye bir gaz giderici damla verdi kullanimca sakinlesiyor
melegininannesi38 Efnnan-66 benimki gün içinde çok iyi canim sadece uykuya geçeceği zman agliyo çığlık çığlığa uykusu zaten yarım hep çünkü memeyi uykuda emiyo bi tek 2.5 aydan belli birazda ondan dolayı uyku düzeni bozuldu yoksa çok güzel uyku düzeni vardı bebeğimin
melegininannesi38 Uykusuz-annee kızarıklık da yok yariklikda yok sadece damarları aşırı aşırı sert eli sürekli ağzında ne buldu ağzına goturuyo sürekli sert şeyler götürmek istiyo uyku sorunu da memeyi 2.5 aydan belli uykuda emiyo ondan dolayı uyku düzeni yok ya normalde 2.5 aya kadar çok güzel uyku düzeni vardi