23 aylik bir oğlum var. Birde 51 günlük oğlum. Yenidoganla ilgilenirken diğer oğlum elinde telefonla kalakaldım vicdan azabı çekiyorum ama gazlı bir bebek olduğu ve sürekli ağladığı için de evin icine3 kucağımda dolanıp duruyoruz. 23 aylik olan oğlum perişan halde desem yeridir öbürü uyuyacakta karni doyacak fela . Sizler nasıl yapiyorsunuz aglaya aglaya psikolojim bozuldu içinden çıkamıyorum bu durumun