bebegininannesii Kızlar psikolojik olarak iyi değilim bebeğim iki aylık sütüm de gelmiyor pek. Antidepresama başlarsam emzirmeyi tamamen bitirmem gerekiyor. Sizce ne yapmalıyım? Beneğimin sağlıklı bir anneye ihtiyacı var. Ve ben iyi değilim…
Deletedmom104 bebegininannesii Doktor reçete ettiyse ve gerek gördüyse eğer sağlıklı anne daha önce benim için. Ama ilaçsız atlatılabilecek bir durumsa eğer kendi içinizde bunu atlatabileceğinize inanıyorsanız emzirmek derim
nnoktaa bebegininannesii sütünüzün gelmemesi psikolojiktir. Zira süt prolaktin hormonuyla salgılanır prolaktini tetikleyen oksitosindir. Oksitosin ise aşk hormonu diye bilinir. Eğer doktorunuz reçete ettiyse kullanmaya başlayıp sütünüzü sağmaya devam edebilirsiniz. Bir arkadaşım lohusa depresyonunda sürekli sağdı ve dökmek zorundaydı. Ama 8. Ayda ilacı bırakıp bebeğini emzirebilmişti. 🥰
gencmom_ bebegininannesii anneye ihtiyacı var. Ve ben iyi değilim… Gerekeni siz söylemişsiniz canım Emzirmeyi bırakın ve sağlınıza kavuşup bebeğinize sarılın 🌸