hayalperest2310 Sizde bana moral oluyorsunuz böyle yazınca 😍
Sanki sadece ben adapte olamadım, çocuğumu benimseyemedim gibi hissederdim. Herkes çok iyi anne ben kötüyüm derdim. Bu yüzden ağlamışlığım var. Ama zaman herşeyin ilacı gerçekten hemen büyüyorlar her anın kıymetini bilmek lazım