kanalize Ah canım nazlı analarımıs ya 🤓
Büyüyünce kolaylaşıyor efenim. Evet rahatlıyorsun.
Bir kere kucak olayı bitiyor, emzirme, bez?
Yapmayın lütfen üç yaş çocuk krize girince 15 dakikada çözülecek bir durum. Hadi bir saat olsun. İlk üç aydaki sürekli memede kalma hali, gaz sıkışmaları, gece uykusuzluğu ile nasıl kıyaslanabilir?
Uykusuzluk yok bir kere 3 yaş sonrası.. uyuyorsun? Var mı ötesi. Saat başı uyan emzir bitiyor.. her öğünde kirlenen üstler, sepet sepet biriken çamaşırlar, ne hazırlayacağım yemekte dertleri..
Hatta ilk 12ayda hastalıkları acillik olarak atlatan bebeğiniz üç yaşta artık bir aferinle hastalıkları atlatıyor. Bazen kapmıyor bile. Çünkü büyüdü???
Konuşuyor, derdini anlatıyor. Artık ne istediğini ne istemediğini daha iyi biliyorsunuz..
Hee ama istekleri ile baş edemiyorum, sinir krizleri ve bazı davranışları kontrol edemiyorum derseniz ebeveynlik şeklini gözden geçirmeli ve çocuğunuzu akranları ile olacağı ortamlara sokmalısınız. Ya da en iyisi kardeş yapın
O zaman büyüğü büyütmek nasıl daha rahatmış daha iyi anlayabilirsiniz 🥸
Not, 4-2-1 yaşlarında üç bebek annesi