Merhaba anneler çocuklar dışında bir şey sormak istiyorum. Babamda 17 gündür geçmeyen bir kol ağrısıı var ve geceleri asla uyumuyor morfin bile kullanıyor ama geçmiyor. Mr da boynunda 6 fıtık çıktı üçü omuriliğie baskı yaptığını söyledi fizik tedavisi aldı 9 gün ama iyileşme yok. Mr da oynadığı için net değil başka bir doktor fıtık patlamış olabilir tekrar Mr çekelim dedi bugün çektiricez. Böyle bi durum yaşayan var mı? Asla kol ağrısından duramıyor asla. Geceleride uyuyamıyor.