Momyboby Bebeğim 58 günlük sağlık ocağında ki ebe kilosunun iyi olduğunu artık geceleri o uyanmadan emzirmek için uyandırmamamı söyledi. Yoksa gece uyku düzeni sağlayamazsın dedi. Gece emzirmek için uyandırmayı ne zaman bıraktınız?
Alyalina3 Momyboby bebeğim 64 günlük ben gece kendi acıkmasını hiç beklemiyordum satti geldimi kaldiriyorum daha cok küçükler bence
aysebb Momyboby 40 ından sonra bıraktım ben. Çabuk çözdü benim kızım gece gündüz kavramını hiç uğraşmadım diyebilirim şuan 5 aylık 👼🏻 Kilosu yerindeyse gerek yok bırakın uyusun nerdeyse 2 ayı doldurmuş zaten acıktığı zaten bunu belli edecek durumda
Momyboby Alyalina3 çocuk doktoru şekerinin düşebileceğini söyledi ama uyku düzeni bozuluyor farkındayım
kevsercakir Kendisi acıktığı zaman zaten kıyameti koparır 😂 hiç merak etme bende bir aylıktan sonra bıraktım iki buçuk aylık suan zaten kendisi 3-4 saatte bir kalkıyor
Alyalina3 Momyboby evet kan şekeri düşer cok ac kalırsa illa düzen yapacaksanız emzirme saatlerini uzatin 2 saat ise 3.5 yapın uyanmazsa