Dun bi urun aldik ve iade talebi olusturduk. Urunu paketledik geri ama iade taleplerinde kutu uzernde bant vs olmamali denildi. Ama biz kutuyu acarken kutunun ustu bantliydi kargo posetinin bandı yani. Kutuyu acmak icin mecbur yirtmak gerekiyordu yani her neyse. Esimde ayni sekilde bantladi kutuyu. Yirtigida bantladik ama sizce kabul ederler mi ya boyle bsy yasadnz mi veya bilginz var mi