Oyku2019 Makinem arcelik ve hic guzel yikamiyor renk solduruyor temiz yikamiyor.makinemi degistirmek istiyorm hangisini önerirsiniz.profilo dusunuyorm ama memnun musunuz
queenmom_ Oyku2019 vestel kullanıyordum gerçekten güzel yıkamıyordu hiç leke çıkarmıyordu bosch aldım çok memnunum