Merhaba kızlar… marudermin temizleme jelini ve nemlendiricisini almıştım koreaco serumlarını duymuşsunuzdur illa siyah olanı aldım cildimi temizledikten sonra uyguluyorum hissi yumuşaklığı emilimi çok güzel bugün 4. Gün kullanmaya başlayalı ama lekelerim arttı ve sivilce oluştu yüzümde yorumları çok iyiydi serumların ilk kusma yapıp sonra mı düzeliyor anlamış değilim ergenliğimden beri sivilce derdinden kurtulamıyorum ilaç tedaviside gördüm sadece 1 sene sivilce çıkmadı sonra yine çıkmaya başladı tertemiz bir cildim olsun diye denemediğim şey kalmadı bu serumlardan kullanan var mı???