arasardaannesi uykusuzanne__ bn teşekkür ederim ne guzel deneyımlemıs oldunuz bızım ıcın artık bılıyoruz o zmn sıvı yağ çözüm👍🌺
mrsjale pinkooo_02 beni de 15 gün almış neden bilmiyorum postu sabote etmişim 🙈 hangi post ne yazdım onu da bilmiyorum valla
pinkooo_02 mrsjale ahahah bende aynı sekilde postu sabote etmişim 😂 e ben süresiz alinmisim bu ne demek hicmi giremiyecem
Bir-prens-annesiii Rumuz_13 çok sert yapmayın hafif dokunuşlarla yapın çizilmez ben duşakabini de temizlerken mesela telliyorum ama bastırmıyorum hiç çizilmiyor
LadyGaddar uykusuzanne__ bant gibi lekelere yağ çözücü birebir ,sürüp bikac dakika bekletin ovalayin çıkar inşallah