Haberleri okuduklarımı gördükçe şok üstüne şok yaşıyorum ve oğluma da yanlış bir söylemde bulunmak istemiyorum. Mahremiyet eğitimi şart fakat 3 yaş için çocuğa bu nasıl söylenmeli nasıl anlatılmalı? Oyun şeklinde olur mu ? Veya bildiğiniz önerebileceğiniz kaynak veya kitap var mı? Sizler çocuklarınıza nasıl anlattınız ? Deneyimlerinizi düşüncelerini bekliyorum.
Şunu da söylemeden edemeyeceğim yanlış yönlendirim diye korkum şu çocuğuma aşırı korumacı mı davranırım acaba diye ve ilerde sonuçta bu cinsel kimliği etkileyebilir travma yaratmak istemiyorum. Bizler çocukluğumuzda hep günah ayıp diye yetiştirildik ve zamanla çoğu anne afedersiniz evlilik sonrası cinsel konularda sorunlar yaşadı veya doğumda bile bacaklarını açamayanlarımız oldu o yüzden çok katı kuralcı ne bileyim günah gibi söylemler olmaz sanki ama bilemiyorum o yüzden post açıp hepinizin düşüncelerini yaklaşımlarını merak edip davet ediyorum. Umarım yanlış anlaşılmam.