emilia ah o kadar özledim ki örgü yapmayı… Hamileyken kızıma hırka örmüştüm en son. Çok güzel oldu kirazlı beyaz Bi hırka🍒😍 seccade ve havlu etamin de yaptım bebeğim küçükken. Valla o kadar çok kaydedilmiş şey var ki kızıma şapkalar çantalar tutumlar tokalar hatta suluk kılıfı bile 😅 gel gör ki 22 aylık, yerinde durmayan sürekli emmek isteyen, resmen arkamda kuyruğum olan ve oyun,etkinlik bekleyen minnoş biri var peşimde. Bimden kaliteli ve uyguna gelen iplerden stok yaptım. Artık eskisi gibi yelek ören yok yaşlılar vefat etti gençler de bilmiyor… Kızıma yelek öreceğim inşallah 😍 memlekette olsaydım keşke. Ailemize bırakırdım örerdim takır takır… ayy nasıl da canım çekti 😂😂