linavearzuanne Hanımlar ingramda bir gönderiye denk geldim mama biberonda çalkalanmaz kaşıkla karıştırılır diye aksi taktirde gaz olurmuş ben hep çalkaladım hiç öyle bir durumla karşılaşmadım sizce
yildiz-alp2024 linavearzuanne ben kaşıkla karıştırıyorum. calkaladikca içinde baloncuklar olusuyor buda gaz yapar
nursemaarslann Kaşıkla yada biberonu dairesel hareketlerle karıştırmak gerek aksi takdirde gaz oluyor bence de