atlasasya2024 merhaba kızlar. Titreşimli ana kucağı aldık. Kızım çok gazlı ve titreşim ona iyi geldi. Ancak kafama takıldı. Titreşim özelliğini kullanmanın bir zamanı var mı? 15 dk kullan kapa yapmak gibi vs. ?
emilia atlasasya2024 Bende titreşimle kullandım, uzun bir süre hemde. Kolik olduğu için, zararı mı varmış? 😳
tinna atlasasya2024 tabiki var çocuğun içi ayran gibi olur şöyle diyim bende ilk kullandığımda aşırı gazlı bi bebekti doktor gelişme becerilerini de unutma dedi kendisini de çıkarmalı sürekli uyarı veriyo cihaz kendisi dışında müdahale oyüzden 20 dk yeteli demişti nasılki kaka da uyarıya alışırsa kendisi yapamıyor bun daha öğle arada kucakta ve egzersiz el de çıkar 😂😂😂en fazla 20 dk herşeyin fazlası zarar annesi
atlasasya2024 emilia vallahi bilmiyorum kafamı karıştırdı benimde sormak istedim. Uzun süre titreşim açık durmadı ne kadar doğru bilmediğim için
atlasasya2024 tinna çok teşekkür ederim sağ olun vallahi bilmediğim için aklımda hep soru işaretiydi. Yeni kullanmaya başladık zaten . 🙏🌸
tinna atlasasya2024 sağlıkla büyüsün minik..geçer bu günler benim bebeğimde kolikti 6 aylık olduk bazen çıkaramıyor gaz geçiyo zır günler herhün bir öncekinden çok iyi olcak .