Anneler bir sorum olacak.. kızım 6 aylık olmak üzere ve emzirdiğim için göğüsümde eşitsizlik oldu ama baya bariz bir eşitsizlik, estetik yaptırmayı düşüyorum yani bir şekilde eşitlenmesi için. Ya internete bakıyorum bir sürü siteye giriyorum, sırf başlığında FİYATLAR yazıyor diye ama giryorum destan yazmışlar fiyatı hariç🤦🏻♀️ Sorum şu ki genelde olsa fiyatı hakkında bilgi sahibi olan var mı? Veya yaptıran?