Kızlar bebeğim 2 hafta önce ilk dişini çıkardı, şuan aşırı huysuz sürekli beni yanında istiyo, asla emmiyo sadece uykuda kandırabilirsem, asla ama asla kaşık değdirtmiyo ek gıda reddi var, saçlarını yoluyo, aç yaşıyo ben çok üzülüyorum, huysuzluk neyse de keşke bişiler yese