papatya0909 Sağlık ocagı baya uzak danışamadım ona göre götürücem Kızımı 2 ay sonra 3 yasa giricek Bu yaşta yaptırmam gereken bişey varmı acaba
Dmt-01 papatya0909 3 yaşta aşı yok ama yolunuz düştüğünü götürün bi göz kontrolü yapıyor aile hekimi.Hani uzağı görüyor mu gibisinden.Bide boy kilo ölçümü yapılır
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Aşı 4 yaşında var ama, sorup danışabileceğiniz bir numara yok mu sağlık ocağının?
papatya0909 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala tesekkür ederim Genel kontrol icin belli aralıkla götürüyordum eski saglık ocagımda arardı burası baya uzak ve arayan olmassa geç kalmayayım dedim bende burdan bi danısayım dedim😊