cyln0 merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun benim şuan kızım beş aylık oldu ve benim yaşadığım sıkıntıları yaşıyor gibisin sakın kendini üzme yıpratma emmiyor diye ben öyle yaptım çok üzdüm neredeyse hergun ağlıyordum sezeryan doğum yaptım ilk gün sütüm gelmedi doğumdan itibaren bebeğim mememi hiç almadı denemediğim yöntem kalmadı 1 ay siringayla besledim bibeeona alisirdi hiç memeyi almaz diye gitmedigim emzirme danışmanı kalmadı denedigim yontem kalmadi sonda kablosu, kaşık vb. Ama sonuç almadı beş aylık oldu zaten iki buçuk ay iki saatte bir sagiyordum sütümü sonra kesildi nerdeyse uykum yok denilecek azdı iki ay boyunca bebeğim emsin mama almasın diye çok uğraştım yiprattim kendimi uyku uyumadım sen öyle yapma mama vermektende korkma sütünü sagmaya çalış mümkünse dolabada at hastalandiginda verirsin .baktın hala bebek almiyor üzülme etraftakilere sana denilenlerede kulak asma .