Ben de 5 yıl antepte yaşadım. Antalya da sosyal etkinlikler daha fazla, deniz avantaj, eğitim seviyesi daha yüksek. Ama antepteki samimiyeti çok özlersiniz insanlar (kızmasınlar ama) çok bencil ve bireysel. Parkta çocuğunuzu oynatırken bile fark edeceksiniz bu bencilliği. Hayat daha hızlı, yoğun ve pahalı. Trafik sıkıntı