Çocuğum 13 gündür hasta burnu akıyor yeşil sarı öksürük var hırıltı var ve diş dönemi. Doktora gittim önce Calpol verdi burnunu çek dedi. Devam ettim baktım çocuk aynı tekrar gittim dedi genel hali iyi ama antibiyotik verdi. Kullandım ikinci gün alerji oldu döktü çocuk tekrar doktora gittim dedi ki çocuk çok kötü yatıs yapması lazım akciğer filmi çekti ve idrar tahlili yaptı. İdrar temiz dedi. Ama ciğerler dolu dedi antibiyotik alıcak hemde hava şeklinde. Bide alerji iğnesi olucak dedi. Korktum başka hastaneye daha gittim oda çocuk iyi zatiden damla kullan burnunu temizle ilaca gerek yok dedi. Tekrar doktora gittim virüs testi de yaptı bişey çıkmadı. Ama şok oldum. Yani hiç bişey anlamadım biri acil yatması gerekirken diğer 3 doktor gerek yok hali iyi dedi doktorlara da guvenemicek miyiz anlamadım çok üzgünüm. Çocuk iyi sadece öksürük var suan o kadar bide diş yüzünden huysuz 6 aylık bebek ek gıdaya da başlamadım alerji suan diye